hétfő, augusztus 20, 2007

BB (BalatonBuli)

Nos hát.. Balaton. Bár tudjátok, mégis leírom, nehogy véletlen egy új olvasó kívülállónak érezze magát, hogy Bianca (Stupszi – röviden Stupsnase, Piszeorr) múlt nyáron szervezett egy remekes hangulatú házibuli jellegű eseményt balatonakarattyai telkén, ahol ott volt sok sok táboros ember, ittunk, ettünk, főztünk, jól mulattunk.

Persze erről nem írtam múlt évben – mint ahogy nagyon sok mindenről nem szóltam, sötétben hagytam, ez évben megpróbálok sokkal nagyobb belátást adni kis agyamba. Hogy miért? Nagyon jó kérdés... Ja nem, most lapoztam vissza, és látom, hogy blogspleenes hangulatban voltam.

Nos, visszakanyarintva témám oda, amiről az irat szól: Stupszi ez évben is megtartotta idestova már a II. Balatoni Bulit. Helyszín változatlan volt, csak a jelenlevőkben állt be egy kisebb változás.

Amíg múlt évben Anettel sátoroztunk kettesben a kertben, most egy német ajkú (de még milyen ajkú) lánnyal töltöttem el feledhetetlen napot, napokat. Erről majd bővebben lejjebb.

De sok más ember nem jött, vagy ippenhogy jött. Nem voltak most pl. a német ikrek, John, Tomi és még sorolhatnám, de nem. Képek vannak 2006-ból itt, Anett Picasa-ján. Ez évben nem fotózott senki sem. Be kell szereznem egy digitális masinát olcsóért.

Megint elkórincáltam... Szóval, Sarával mentem le vonattal, ami nem volt olyan nagy durranás, több emberrel hangulatosabb. Legalább kicsit mind a ketten pihentünk, rákészültünk a bulira – amire pedig mégsem kellett volna oly' nagyon.

Leérkeztünk, eladtuk hiába megváltott menettérti jegyünket egy párnak, vesztettünk is rajta 300 pénzt, mert az asszony alkudni akart, pedig a férje jó fej lett volna. Papucsok vagyunk, ez a sorsunk. Tomi bátyám jól értünk jött, mert hát neki kocsija van, nagyon fontos ember Ő :) Nem mintha panaszkodnánk, ez egy sokkal kényelmesebb módszer volt arra, hogy lejussunk a strandra, ahol a többiek már epedezve vártak minket (majdnem mindenkitöbbiek, Szilviék később jöttek csak).

Puszi és ölelések repkedtek, hisz én Biát nagyon rég nem láttam, no meg Conny (németjány) és én is rég találkoztunk. Szinte pont egy éve.

Oké, miután ez megtörtént, gyorsan átvetkőztünk és be a Balatonba! Remek napot választott ki Stupszi, merthogy az idő kellemesen meleg volt... folyt. Köv. Sietni kell tűzijátékot nézni.

0 beszólás: