szerda, április 09, 2008

Rest of OKTV day

Kiderült tegnap, hogy a 17. ember lettem én! Örülök jól. A cikkem, mint sejtettem, elképesztően rossz lett, habár a másik kárpótolt kicsit.

De, vissza a történetfonálhoz. Szóval mi négyesben nem akartunk hazamenni és hasonló dolgok, ezért elindultunk meginni egy sört az Astoriánál lévő Király kocsmában - aminek egyetlen vonzereje a 135 Ft körüli korsó sör. Sokat beszélgettünk, aztán valahogy szóbakerültek a sorozatok, és fény derült arra, hogy mindannyian SOROZATJUNKIEk vagyunk! Ezen hatalmasan örvendeztünk, és hamar összekovácsolódtunk.

Amikor a második kör is elfogyott (esküszöm, hogy véletlen volt. Kimentem a mosdóba, és mire visszajöttem, mágikusan megjelent!), vonakodva elindultunk azzal a céllal, hogy hazamegyünk már. Majdnem sikerült. Csak hát Gina, aki egri, vásárolni akart, és mivel a Váci utca közel volt... Long story short, még vagy egy vagy valahány órácskát kóboroltunk, és nagyon jól éreztük magunkat.

De minden jónak vége egyszer, menni kellett, de megegyeztünk, hogy ezt máskor is eljátszuk. Talán most pénteken! Ha másért nem, ezért megérte az OKTV (: //

0 beszólás: