szerda, november 12, 2008

Első 4K-zásom

A 4K (Negyedik Köztársaság) egy mozgalom, melyek különféle akciókat, flashmobokat szerveznek (Zászlófogócska, Számháború, vizicsata), akik csak változtatni szeretnének valamit a mostani politikai életen és úgy általában az emberek kedvén (ne mondjátok, hogy nem látjátok azt, hogy manapság mindenki savanyú arccal jár-kel).

Ezek az akciók, ha másoknak nem, a résztvevőknek hatalmas móka és boldogság forrása. Egy ilyesmi akció volt a múltkori mp3 kísérlet is, egy tőlük újfajta közösségi dolog. Volt egy adott mp3, melyet mindenki, aki játszani akart, letöltötte, és a Nyugatiban dudaszóra egyszerre elindította. Egy eltorzított hang különféle feladatokat suttogott (keringőzz, légy zombi, fagyj le). Ezeknek egy része a WestEndben zajlott volna, ahol egy kis idő múlva a biztonsági őrök kidobták a közel négyszáz fős tömeget. Sajnos én nem tudtam elmenni, de írások dögivel vannak (Blikk [stílusához mérten], NOL videóval, blogok tömkelege. Még).

Na, ezt a 4K-sok nem hagyták annyiban, egy hétre rá csak emilben visszavágót szerveztek. Szerencsére már én is el tudtam jönni (ELSŐELSŐ), és nagyon jó volt! Beszivárogtunk a WestEndbe, és pár furafejű egyén láttára kövé kellett dermedni egy három percre. Most is volt rohangálás, idegeskedés. A végén kimentünk, hangosan megtapsoltuk a WestEndet, aztán elcammogtunk a Mélypontba afterpartira. A szép az volt, hogy már bőven végetért minden, a rendőrség tagjai pedig (egy kisbusz és egy kocsi) GOLYÓÁLLÓ MELLÉNYBEN rohantak be mellettünk a bevásárlóközpontba. Gyász.

Írások, videók (sajna nem vagyok rajta sajtburger evés közben :P): XINAF, trashblog, Kettős Mérce (videó) és még egy videó.

Sanyi, WestEnd és mindenki, aki ott volt, külön kiemelve Gyulát, Szilvit, Katát és rengeteg jó arcot, akinek a nevét elfeledtem (bocs), KÖSZÖNÖM :)

Decemberben, következő akción találkozunk.

0 beszólás: