kedd, szeptember 25, 2007

Napi gondolat

Az ágyban fekve ötlött eszembe, hogy a sziámi ikrekhez vajon külön iWiW oldal tartozik-e s a családi állapotuk lehet-e egyedülálló, vagy csak akkor, ha két párnál nincs több a lábuk.

Mai napom meg borzasztó volt. Reggel az ébresztő berregésére kelek, felállok, hogy lecsapjam és a koponyámba valamiféle elképesztő fájdalom hasít, megmozdulni lehetetlen, szemem kifele nyomódik, mintha belülről egy acélbetétes rugdosná.
Emiatt gyorsan visszafeküdtem, ahol mozdulatlanság miatt enyhülés következett be, de bemenni az oskolába nem tudtam, de legalább 2 óra körül, mikor felébredtem, már tudtam úgy állni, hogy nem robbant fel a fejem. Most már egész jó, így holnap ismét várhat a tánci tánci.

Ágoston pedig tegnap vett magának egy Sennheiser HD202-es fejhallgatót, és rájött végre ő is, hogy a Sennheiser-eknek párja nincs, ha minőségről beszélünk. Gyönyörű volt az a csodálatba merevedett fej, ahogy először rakta fel füleire a kényelmes párnákat.
Még engem is meglepett, mennyire jó a hangzása, de kitartok a CX300-am mellett (:

Nemrég viszont bekövetkezett egy kisebb változás életemben, ami révén örülök nagyon én. Hamarosan erről is írok.

0 beszólás: