szerda, augusztus 06, 2008

Sütögetés és egyébek

Hosszú hétvégém volt, szombattól hétfőig szabad voltam. Jártam Szupernem koncerten, ott találkoztam a Dodóval, meg Fannival, akit egy éve nem láttam. Nagy volt az öröm. És a boldogság. A koncert biztos jó volt, én két számot ismertem. Aztán mentünk.

Ja, voltam előtte Wolves Tryout napon, kiderült, hogy silány fizikai állapotban vagyok napontai bringázásom ellenére - 35 rendes fekvő ment, aztán meghaltam. Remegett az egész karom. Puhány én. Legalább a medve jól ment még.

A medve a négykézlábonvaló közlekedés, minél gyorsabban. Ezt még annó 2004 telén (ha jól emlékszem) verték belém a marczibányi téri zeneiskola tornatermében edzésen. Szétkoptatta a tenyerem az érdes padló, de megcsináltam. Gyorsan és vért izzadva.

Találkoztam pár régi ismerőssel, például Lokival, aki levágta a haját, és felismert, egy kis gondolkozás után.

Összességében nem szerepelt olyan vészesen rosszul, Gábor (Boda, edző) szerint biztos helyem lesz a Wolves 2-ben (megint), már csak össze kell egyeztetnem munkával. Nem lesz egyszerű, mert kedden és csütörtökön kéne délelőtt dolgoznom, viszont szerdán vagy hullafáradt leszek reggel, vagy élesváltok szerdáról csütörtökre... Dilemma. Szeretnék menni, de ez így durva lenne. Fuck.

Szombaton Sziszihez mentünk át, ott sütögettünk egy jóízűt. Ágoston hozta a pácolt csirkét, nyammogósan jó lett. Képek is készültek, 10 darab, amit megosztok.



Eztán filmet néztünk, The Ruins (jópofa horror, ami csak nekem tetszett, többiek szerint szar meg lehúzós... bah) és Superhero Movie (ami egyetemes fos elismerést kapott). Jó nap volt, lazítós.

Mi volt még... Szerintem ennyi. Ja, következőben kaptok egy kis Pannónia Fesztiválos képet is. I'm the picture master.

0 beszólás: