szerda, január 21, 2009

Az iPod tapasztalat

Sziszivel elcseréltem bizonytalan időre a Samsung YP-U3-at, mert az XNJB program olyan hibás viselkedést produkál, amely súlyosan ellehetetleníti a kezelést. Először is, a biztos adatáramlat eddig sem volt hibátlan, sokszor ok nélkül felkiáltott, és nem engedett több számot áttenni. A legújabb verzió pedig nem tudja feldolgozni az iTunes library összes számát, így az összes albumnak csak 4-5 száma szinkronizálható, a többi eltűnt. Mivel én nem pár számot, hanem albumot hallgató ember vagyok, nekem ez nagy baj.

Úgyis motoszkál bennem a gondolat, hogy veszek egy új zöld nanót, előtte kipróbálom, milyen az iPod használók élete.

A legfontosabb megfigyelés, hogy iTunes és iPod két nagyon jó barát, nagyon meglátszik, hogy mind a kettőt úgy tervezték, hogy tökéletesen együttműködjön. Csak rádugtam a gépre a kis Nanót, rögtön előugrott az iTunes, szinkronizáció, adatátvitel, minden, amit csak lehet.

Ha utazásom során zenét hallgatok, és utána rádugom a gépre a játékost, frissíti a gépen lévő számok adatait, hogy hányszor hallgattam, stb. ÉS MÉG a last.fm listába is bekerül. Csodálatos.

Podcastot is be lehet állítani úgy, hogy az új adás automatikusan rákerüljön. Gombapresszót hallgatok most már mókás fejjel (warning: tömegközlekedésen nem ajánlott, többször csak nagy nehézségek árán nem röhögtem fel hangosan. Több utas kérdően nézte, mitől virult a fejem, mint egy töknek :).

Egyedül az 1 gigabájtos limit zavar, de majd ha lesz egy szép saját, tervek szerint 16 GB-os, ez már nem jelent korlátot zenei életemben. Hiszen az, hogy egy ilyen kis ketyerét én is veszek, már nem kétséges.

0 beszólás: