csütörtök, július 19, 2007

Közel az éjszaka . . . The final countdown.

Nos, holnap(után technikailag) jelenik meg az új - és ki tudja, hogy utolsó? - Potter-könyv, a Deathly Hallows, ami magyar szabad fordításban Halálos mindenszentek lett. Úgy átjön az a bizonyos sötét hangulat, mi?

Ez azon kívül, hogy nagyszerű, mert végre kiderül a minden, mégis azért valahol szomorú, mert ugye vége. És akkor már csak filmekre várhatunk (az ötödikről még lógok egy kritikával, már elkezdtem), az meg nemjó.

Na és persze legyünk kicsit pragmatikusak, szemléljük úgy a helyzetet. Holnap lesz ugye nagy buli, hepaj, ereszdelahajam, hisz jönnek állatok, kivetítés lesz, no és persze mindenhol ott a Dekoráció, amit jól megcsináltak Gyuriék, én pedig néztem (:

Na jó, igaz, mi igaz, néha én is tettem ezt-azt, lógattam a kötélzetet, meg ma felmostuk a hátsó udvart. Kiderült, hogy van színe a szürkén kívül, tökéletes lett volna egy előtte/utána összehasonlításhoz.

No meg másik ilyen Potteres hír (telistelve vagyok velük), hogy felkerültünk a zIndex (egyik alblogjának) címére, lefényképezték a kirakatot és a különféle üvegeket. Nézzétek meg itt jól.
Amúgy a buli jó lesz, csak kicsit fura fejem lesz vasárnapra virradóan, nemcsak azért, mert non-stop olvastam a könyvet valószínűleg ki, hanem mert péntek 5-től hajnal 2-ig bent leszek, azután pedig délután is.

0 beszólás: