péntek, július 06, 2007

Sennheiser CX 300

Alant próbálom megpennázni kétnapnyi tapasztalatomat, amit ezzel a fülhallgatóval megéltem. Nem lesz hosszú, mert annyira nincs mit róla írni, sőt akár egy szóban is össze lehetne foglalni: fantasztikus!

Egy picikét elmerülve részletekben. Ha valaki rágúglizik (nyelvújítás!), láthatja, hogy ez egy fülbe bedugó fajta. A csomagban a normál méretű szilikon borítón kívül van egy pár pici és egy pár nagy méretű, hogy mindenféle fülbe kényelmesen bepasszoljon (az enyémen két különböző van. Fura a fülem). Én egy ideig ódzkodtam, félve, hogy nagyon kényelmetlen lesz, de csalódnom kellett sajnos.

Rögtön felpróbáláskor éreztem, hogy itt nem vicceltek, mikor az állították, hogy gátol minden külső hangot. Szinte semmi nem szűrődik át, ami viszont egy fura hatást idéz elő. Minden egyes lépésem, és általában véve testem mozgása, sokszorosára hangosodik, mint egy tompa puffanást hallom. Egy idő után megszokható, de mindenképp érdekes.
Egy másik jó példa a hangfogásra, hogy kivételkor túl hangos nekem a kinti világ zaja. Emellett az U3-mam akkumulátorát is kíméli, mert ahelyett, hogy 21-22-es hangerőre kell tekerni, már 15 fölé nem merészkedek, süketüléstől tartva.

Hangminőségben hozza a sennheiser-i renomét, minden hang csodálatosan szól, bármilyen legyen a műfaj (jó, komolyt még nem hallgattam, de tervezem). Itt semmi szó nem éri ház elejét.

Mondjuk legyen pontszámos értékelés, tízes skálán megadom neki a 9-et. Pontlevonás azért, mert nincs semmi hordozó. Ettől független Nagyon Ajánlott.

(Reklám: ajánlom a Red Tower boltot a Lehel térnél [Tüzér 1.], remek a kiszolgálás, egészen meglepően kedvesek, a legjobb árakkal (: )

U.i.: kép valami francia oldalról.

0 beszólás: