vasárnap, október 08, 2006


Évforduló

Nos, megvolt élet(ünk) első évfordulója, szerintem jól alakult. Egy ismerősömtől megtanultam egy mexikói/amerikai étel receptjét, melyet elkészítettem jól :) Quesadillas a becses neve, olyan, mint a burrito, csak félbehajtva, nem csomagolva. Belül olvaszott sajt, csirkemell, koriander. Ízletes kis kaja és nem is nehéz elkészíteni.
Aztán megkaptam ajándékomat, mely rádöbbentett, hogy Anett még mindig százszor jobb ilyenekben, mint én bármikor leszek, hisz meglepett egy teljes abszint-készlettel, mely egy pohár, abszintkanál és egy 80°-os fekete abszint triásza. Ha azt mondom, kiugrottam bőrömből, nem mondok nagyot.
Az élmény, mely az abszint előkészítésével és fogyasztásával kapcsolatos, még várat magára, de nem sokáig. Csak kockacukor kell, melyet közhiedelemmel szemben nem meggyújtunk, hanem vizet rajta átcsurgatva felhigítjuk az abszintot, mely így ízesebb lesz. Kép itt található a folyamatról.
Ajándékozás után megnéztük végre az Egy makulátlan elme örök ragyogását, mely eddig albatroszként keringett felettünk, de végre sikerült különösebb figyelemelterelődés nélkül végigülni.
Nagyjából így telt ez a remek nap, csak mosogatni nem volt olyan jó..

/ez egy énblog

0 beszólás: