csütörtök, március 05, 2009

szemtelen

Egyre romlik a szemem, ami megrémiszt. Alig egy éve voltam utoljára kontrollon, akkor is emeltek egy negyedet, és most is. Immár -2-nél tartok. A doktor viszont azt javasolta, hogy mindenképpen várjak 23 éves koromig, mert a férfiúi szemidegrendszer és stb. addig fejlődik, romlik.

Jaj, és még kedvezmény is van, nőnapi, így 14000-ért vehettem meg az amúgy 2200 22000-es lencsét. Éljen éljen, marad talán pénzem e hónapban, hogy a jövő havi fixi tervezet végre teljes gőzzel nekiinduljon, és az áprilisi CM-en azon banditázzak.

Szerintem egyelőre ennyi. Ja, és megtudtam a mai napon, hogy barna alappal a zöld nagyon ocsmány :) Ádám ugyanis ilyen Bagaboo pénztárcát rendelt magának, amit ma vettem át mint születésnapi ajándék. Ronda, mint a bűn.

1 beszólás:

Gina írta...

Nem írtad el kicsikét az összeget? Így nem mondanám jó üzletnek :P
Na megint sikerült megragadnom a lényeget :D