szerda, április 08, 2009

Bringázz a munkába, pénzválság, stb.

Régen írtam, gyorsan tudatom veletek, mik zajlanak. Vasárnap megnyitottuk a Bringázz a munkába! kampány tavaszi fejezetét egy hatalmas rendezvény keretében a WestEnd előtt. Én mint aktivista-segítőember voltam ott, és remekül éreztem magam.

Három városi túrát vittem le olyan embereknek, akik szeretnek biciklizni, de nem mernek egyedül az úttesten, ahol menni kéne, mert félnek az autósoktól. Mentünk körúton, mert az a legjobb gyakorlóterep, onnan Király, Kazinczy, Wesselényi, stb. Kellemes, bár elég unalmas volt 15-ös átlagtempóban sort zárni. Főleg háromszor.

Viszont ami utána volt, hát az még jobban emelte a nap fényét. László János minden szervezőt meghívott egy jó kis szódázásra a Margitszigetre, ahová nem mindenki jutott le, de akik igen, azokkal remekül éreztem magam. Plusz egyre jobban belefolyok úgy érzem a bringás életbe.
Beléptem a belvárosi részbe, hogy idebent segítsek azon, amin lehet. Megismertem Vivit, Mikit, Derst, László Jánost. Lényeg a lényegben: jó kis nap volt. Jaj, még az almás lánnyal is találkozhattam :)

Aztán, mi más. Jegyem megvan a Pécsi Egyetemi Napokra, szóval biztosan ott leszek, csak egyelőre az a kérdés, hogy miből. Pénzem eléggé soványka (bár legalább már nem tartozom senkinek). Mindegy, megoldjuk. Ha valaki akar pénzért fordíttatni, én vagyok az embere :)

Gyerekek, bringázzatok a munkába kampány van keményen! Aki már biciklizik, az azért, mert sok nyeremény lesz, aki meg nem, az meg azért, mert biciklizni jóság. És lehet stílusosan is, figyeld csak a sikkes bringásokat :)

Ja, és még valami: a ballon beveszi Amerikát! Bizony, Unicumunk már az egyesült államokban is kapható. Nagyok leszünk, biza :) via Uncrate

Most ennyi. Bringázzatok :)

0 beszólás: