vasárnap, március 19, 2006

Békejel 2006

Remek kis napot tudhatok mögöttem, sikerült végre kinéznem a Békejel megmozdulásra, bár inkább a véletlen vitt oda s nem a szándékosság.
Pár lánnyal voltam, jól éreztem magam. Érdekes módon a Humanista párt - talán azért, mert nem sikerült országos listát állítani >:) - plakáton arra szólított fel minden arra lézengő békeembert, hogy szavazzon érvénytelenül, bár azt olvasom aztért, mert ők egy új világot várnak és erre a mostani politikai elit nem képes. További következtetést nem olyan nehéz szerintem levonni, bár nem voltam ott végig, nem hallottam a beszédeket (sőt a békejelben se álltam sajna). Majd kiegészítem ismerősök véleményével, ők hogy látták.
A beszédek és álldogálások után nézegettük kicsit a tűzzsonglőröket (hogy nem szakadt le a kezük, ilyen hidegben főleg) és megállapítottuk, hogy ügyesek.
Kicsivel később jöttek a koncertek, első a Malacka és a Tahó nevű ska formáció volt. Hát.. nem fogott meg, így a koncert végén elindultunk más kalandokat keresni... amit meg is találtunk kevés tanakodás után az oktogoni McDonald's-ban. Ott legalább egy órát eltökötünk (legalább megismertem a 3 új lányt, akivel találkoztam), majd különváltunk. Én és a két Eszter elmentünk az afterpartira míg Szilviék a Morrison's nevű (feltételezetten) arenbí muzsikát játszó helyre mentek. Ott mi nem feltétlen éreztük volna magunkat jól. Afterparti jó volt, bár az emberek fele a földön feküdt és/vagy aludt. Nem baj, én bemutattam remek tánctudásom. Később megjöttek a Szilviék is, nem engedték őket be a Morrison's-ba, hehe. Elvoltunk kb. éjfélig, aztán hazamentünk. Jó volt, jól éreztem magam, már ha nem is járt át a béke szeretete annyira.

0 beszólás: