kedd, június 05, 2007

Ráday könyvhétvége

Na, bár mi sokkal kevesebb piárral fogtunk neki a kis külön könyvhetünknek, mégis jól sikerült összeségében.
Bookstation is kiköltözött, egy sátor alá, mint a nomádok. Vittünk vagy 100 könyvet, és örömmel jelentem, hogy elég szépen sikerült fogynia a 3 nap alatt. Rossz talán csak az volt, hogy két doboz cigit is elpusztítottam, pedig nem szabadna. Abba is hagytam, megint :)

Pár embert megismertem, már amennyire a három nap alatt lehetett. Nóráékat (mellettünk voltak, MADE egyesület), Endrét s még egy pár kiállítót.

Persze fizikailag teljesen leharcolt voltam a végén. Pénteken még csak 6 órát voltam kint (~10-től), mert haza kellett rohannom Hűvösvölgybe a Postára, aztán pedig koncertre tovább (ez is meg fog érni egy bejegyzést :) ), amiből éjjel 2-re kerültem ágyba.
Szombaton hasonlómód nyolckor kelés, tízkor már pakolás. Aznap már 11 óra volt a munkaóráim száma. Az volt az a nap, amikor 3 redvás cigányszukának (igen, rasszista, az vagyok) sikerült átkúrnia 10e fttal, mert figyelmetlen és jóhiszemű voltam... Aztán este 9kor, elpakolás után beültem még Kisfaludy András Mucius c. filmjére, amit ott vetítettek. Nórától és Zsófitól kaptam finom borokat, így igazi bohém hangulatom volt, jól éreztem magam.
Vasárnap átlagos nap volt, vettem egy pár dolgot, példának okáért egy dokufilmet Radics Béláról. Aztán a szomorú pakolás, zárás, búcsúzások és vége. Még maradtam egy ideig, mert Zsófiék nem zártak be olyan hamar, mint mi, ott ittam még a Béres vöröset és fehéret, segítettem pakolni is persze.

Nagyon élveztem, csak sajnálatos, hogy ennyire elnyomta a rendes Vörösmarty téri parádé a miénket. Jövőre remélem már el lesz költözve a bolt, méghozzá a Rádayba, akkor már nem sátorból kell árulni a könyveinket, mint a nomádok :)

0 beszólás: