szombat, január 26, 2008

last.fm

Ha valaki soksok zenét hallgat, annak javaslom, hogy regisztráljon a last.fm honlapján, szedje le a plug-int a foobar2000-hez (remélem már mindenki ezt használja, ahogyan ajnálottam! de ha nem, van winamphoz és isten ments Windows Media Playerhez is ilyen bizé) vagy használja a hivatalos szoftvert (én nem teszem, de most mégis kipróbálom, hogy elsőkézből tapasztaljam - és már meg is van. Ld. alább).

Ja, hogy arról még nem is beszéltem, mit tud, vagy miért jó? Hát, ez egy zenegyűjtő- és ajánló lap, ami megeszi amit hallgatsz, és azok alapján mutat új muzsikát, emellett ha van fent ismerősöd, akkor láthatod, mit hallgat és viszont, mutathatsz neki zenét, ami neked épp nagyon megtetszett. Ugyanezt meg lehet csinálni különféle koncertekkel is.

Naszóval, hivatalos last.fm program azért jó, mert megnyitáskor egyszerűen megkérdezi, kihez hasonló zenét szeretnénk épp most hallgatni (vagy címke alapján is mehet, nekem hungarianra Ligeti Györgyöt rakta be), és onnantól kezdve megy mindenféle zene. Tehát szinte egy rádió. És néha baromi jó és kényelmes ez. Szóval foobar2000 és last.fm szoftver kéz a kézben.Ha pedig már regisztrált ott valaki, keressen meg. Anzelmus néven (igen, Az arany virágcserepet olvastam, amikor regisztráltam) megtalál.
Hallgassatok zenét! //

0 beszólás: