vasárnap, november 16, 2008

Bécsi tripp

Ma hirtelen felindulásos bécsi kiránduláson vettem részt. Kora kora hajnalban, fél hatkor keltem, gyors reggeli procedúra, aztán irány a Kerékhez, ahol már várt a busz. Kellemesen végigaludtuk Nikivel, Ágó barátnőjével az utat, ami így nem is tűnt hosszúnak. Persze laptopot, amin filmnézhettünk volna, nem hozott senki (nekem meg még nincs).

Kimentünk, végiglestük a Természetrajzi Múzeumot, csináltam sok szép képet olyan remek állatokról, mint koala, tatu, vombat és LÁMA! Majd megszerzem őket, felteszem. Aztán a szokásos Mariahilferstrasse járkálás, ahol sikeresen vettem egy garbót, pólót, gatyát, sálat. Jóságok. Aztán még Starbucks, mert kötelező, amíg itthon nem lesz.

Hazaérkezés után rögtön Arribához el, ahol találkoztam Ádámmal, és nekimentünk az Instantnak, ahol a Realistic Crew istencsászár zenekar lépett fel (egy nappal előtte jött az emil. Szervezésben jók, nem?). Dalmáék megint kitettek magukért, bár nem estem úgy szét, mint anno a toldis záróbulin, ahol a vizuális sokk oly mély volt, hogy egy órán keresztül nem bírtunk megmozdulni a székből Ágóval. Decemberben pedig új lemez! És bemutatókoncert, a Trafóban. Megyünk, nagyon megyünk.

Jaj, and another thing... A jó dolog, ami történt velem, hát Fruzsinak hívják. Imádnivaló tündéri lány, csak egyetlen a rossz, hogy pont ma ment el egy hónapra Berlinbe, ösztöndíjas tanulásra. Két napunk volt, de az olyan, hogy jó... Most keserédes a szám.

0 beszólás: