kedd, január 20, 2009

Betegen update

Péntekig táppénz (first of my LIFE (:), addig sok pihenés és jólét. Dőzsölés. Olvasás, esetleg egy kis segítségnyújtó esszéírás.

Ha valakinek van valami jó forrása (ami nem Wikipédia) polgári engedetlenségről, esetleg saját beszámolót tud adni a magyar passzív "ellenállásról", annak örülnék.

Amíg beteg vagyok, legalább az összes betegségem elintézem. Szerdán Zugló, EEG lelet (szeptember óta vár rám – szar ember vagyok), kedden pedig elintézek egy gégészetet, egyéb gégészeti gondok miatt.

Egy a gonoszság. Pont akkor lettem beteg (péntek), amikor újra nyeregbe pattantam volna, mert már nem mínuszok vannak, eltekertem volna Pirossal a Toldiba (nem voltam mióta újra kinyitotta kapuit, pedig fogadalmat tettünk Ágóval, hogy odamegyünk jól), iszogatni valamit, ismerkedni a bringás-futáros szubkultúra tagjaival, erre ez van. MEKKORA SZOPÁS.

Nem baj, annál édesebb lesz hétfőn bevetni magam a sűrűjébe.

No meg… lassan kifizetem a MacBookot, így elkezdhetek gondolkodni a következő nagyobb terven, egy olyanon, ami már réges rég motoszkál bennem: a FIXI. Bizony, építek (építtetek, kerékfűzést és satöbbit a profikra hagyom – de annyit próbálok tanulni, amennyit lehet) egy saját örökhajtányt! Ááá, elképesztően csodás érzés lesz. Csak lenne már március. Bár február is jó, hiszen akkor derül ki, hogy saját, önálló lábra állok-e. És ha már dátum: JANUÁR 31 QUIMBY KONCERT A HAJÓN AMIRE MÁR JEGYEM IS VAN. Remélem Ágónak meg Nikinek is. Ha nem, morcos ork leszek.

Jaj, és még valami. Két levelet is kaptam. Egyik a Vodafonetól jött, már megijedtem, hogy máris számláznak, de csak egy üres csekket kaptam, biztonság kedvéért. Fuck you.
És a másik életem első ADÓBEVALLÁSA! Hát, úgy érzem, hogy mostantól nemcsak érzem, hogy a felnőtt világ része vagyok, hanem bürokratikus szinten is bizonyságot nyert. Hurréj for me. Adózok, hogy nektek legyen jólét, ingyenélő söpredék :P Meg nekem bringaút, remélem.

0 beszólás: