vasárnap, január 04, 2009

Happier, newer

üdv mindenkinek 2009-ben. Remélem mindenkinek jól telt az ünnep – nekem biztos. radiocafé szilveszter, végre, Merlinben.

Előtte munka 10-ig, nem öröm, bár megoldottuk, hogy menjen gyorsabban. Záráskor mindenkit kirúgtunk a francba, és bezártunk 15 perc alatt. Mocsok volt mindenhol, de ha úgyis én takarítok reggel, ki bánja, ha én nem? Ágostonék bejöttek fél 10 körül, hogy együtt induljunk – jött vele és Nikivel két barátjuk, Norbi és Mami. Norbit rögtön szívembe zártam, hiszem szereti a sigur róst! Ilyen ember rossz már nem lehet. Előttük Fruzs is betért, aki szakított velem, mert csak. Zavart? Nem igazán.

Szóval, zárás és közös indulás, az utcán embertömegek a fagyasztó hideg ellenére. Merlinhez közelítve jajongtunk Ágostonnal, mert ment már a Quimby, pedig arra akartunk menni nagyon. Megrohamoztuk a bejáratot, ahol a baráti kapcsolatokat felhasználva betörtünk a sor legelejére – muha! Onnan futva tettük meg a távot a sátorhoz, és mindenkit fellökve előrenyomultunk. Remek volt! Nagyon hiányzott már, hiszen legutóbb ZP-ben léptek fel, amire még jegy is volt.
Koncert közben egy másik Fruzsival megismerkedtem, koncert végére össze is jöttünk.

A visszaszámlálás hirtelen jött el, boldog új évet kívántunk össze és vissza. Innentől szokásos dolgok, koncertek, táncolás, lazulást, kurva hidegben hazamenés.

A Trafókoncert nagyon jó volt, mindenkit utálok, aki nem jött el. Az új számok nagyon jól szólnak, alig várom, hogy mancsomba kaparintsam a lemezt is.

Mi más? Hát… szerintem most egyelőre ennyi. Biciklizéshez baromi hideg van, bár a tegnapi reggel gyönyörűen tiszta volt.

Ezt a bejegyzést kérésre készítettem, hogy a valakinek ne tanulnia kelljen, hanem ezt a remek írást olvasgatnia (: Pedig pont fordítva lenne jó, nem?!?

0 beszólás: