vasárnap, május 03, 2009

Strandnyitó alleycat



Harmincadikán kinéztünk Mikivel a Széchényi fürdőhöz az alleycat (illegál bringás verseny a városban. Vagy pontokat kell érinteni, vagy feladatokat megoldani. Ez checkpointos volt) verseny kezdetére. Eredetileg nem akartunk indulni (na jó, én kipróbáltam volna magam, de nem egyedül), de ott találkoztunk a Ninjával (aki hatalmasnagy!), akit szegről-végről ismerek az Arribából (na, milyen jó munkahelyem van vazz') és benevezett minket egy kis rábeszélés után.



Öt fürdőt kellett útba ejteni, ahol egy-egy borítékot kellett begyűjteni. Thermál, Palatinus, Király, Rudas és Gellért. Kitaláltuk ügyesen, hogy erre kéne menni, mert így sorban mindet kipipálhatjuk. Az utolsó feladat egy Budapestet ábrázoló képeslap beszerzése volt, amit Demszky úrnak kellett megcímezni.
Annának köszönöm a segítséget (Gellért), mert ő javasolta, hogy megvehetem helyben az eladótól.

Már a Margitszigeten azt hittem, felrobban a tüdőm és a térdem, de végül célba értem. Sajnos hülye voltam, mert a Kálvin tértől a Körút felé mentem, miközben mehettem volna egyből a Corvintető (cél) felé nyugodtan. Ha így cselekedtem volna, talán előbb is beérek.

Egy necces pillanat volt. Miközben kanyarodtam be – kicsit nagy ívben – a Tetőhöz, majdnem elcsapattam magam egy kocsival, de végül csak a tükrét ütöttem vissza. Itt is hülye voltam, mert előbb le kellett volna adni a papírokat mint beszélgetni :D

Így néztem ki beérkezéskor:



Miki ekkor már rég beért (harmadik lett!), én meg izzadtan, lihegve lettem 11. Azért ahhoz képest, hogy első versenyem, és sok futár ellen pluszban, nem is rossz szerintem. Önbizalmam mindenképpen lett tőle, következő versenyen is simán indulok!
Ninjának pedig ismételten kösz.

Utána koncertezett a Buppa. Voltak Ludditák is. Good times.

A fotókat Matt készítette, itt meg lehet nézni az összeset.

0 beszólás: