péntek, október 30, 2009

Catching up

No, kissé elhanyagoltam eme remek közlési formát, de csak azért, mert az internet eléggé gyatra (értsd: 5 percenként szakad), ezért különféle helyeken kell kielégítenem internetfüggőségemet.

Munkaügy eddig jól alakul, már két munkahelyem is. Egyik a nagyon nagy presztízsű Roundhouse, a másik pedig a szintén eléggé ismert Scala. Mind a kettőt imádom, csak az a baj, hogy nagyon ütköznek. Mind a kettő esti meló, de jó lenne egy nappali is. Mondjuk biciklis szendvicsfutár, ha még keresnek.
Az viszont elég rossz, hogy még egyik hely sem fizetett, mert vagy nem volt bankszámlám (már van!) vagy egyéb probléma. Mindegy, érzem, hogy hamar megjön a péééénz. És akkor elkezdhetek érdemben lakást nézni. Mert költöznöm kell, hamarost.

Amúgy minden jóság, nemrég voltam elég jó buliban. Kezdek beépülni a zéletbe.

Ennyi. Kérdésekre nyitott vagyok :)

2 beszólás:

Wilika írta...

Hihetetlen vagy... :)
Én tuti nem mertem volna, habár néha én is elálmodozom. :)
Amúgy mit takarnak ezek a melók?

Zeo írta...

Hát, azért annyira nem tejjel-mézzel folyó, mint az gondoltam. Sőt, az hogy vannak munkáIM (!), hihetetlen nagy szerencse csak.

Mind a két meló bartending, magyarul CSAPOS lettem :) Jó munka, szeretem is. Majd ha egyszer hazamegyek, ezt csinálnám szívesen. Mondjuk Kiadóban, Instantban. Ilyen helyeken :)