kedd, február 13, 2007

Mai napom

Végre elmondhatom egy napra, hogy tízből öt fölé mehet az értékelése, megér egy jó hatost.... :)
Iskola még nem annyira, mert hát végülis az iskola, de már reggel is jó volt, mert kaptam üzenetet olyantól, akitől nem vártam (olvasol, olvasom de nem baj :) ).
Szereztem végre kulcsot az ajtómhoz, ezért az újra zárható húgom és pribékjei elől (thank you Flórián kulcskészítő mestere!), Gyuri talált nekem munkát, egyből kettőt is, egyik a Bookstation könyvmekkában, míg a másik egy hasonló profilú könyvesboltban... Öröm a köbön.
És még "randim" is lesz. Első, ha jól számolom. Már csak péntekig kell várni, ami sajnálatosan 2 nap meg az a pár óra.
De holnap legalább filmklub van a Parfümmel, ami jó megintcsak.

Egyre jöttek a jó dolgok és most overload van! Veszélyes vagyok.

Blogolvasóim (Anett, Bius, Detti, Gyuri, Nóra - névsorrendben), SZEVASZTOK :)

Szerk.: Tegnap pedig megtaláltam a Finlandia Fusion-nel töltött csokoládémat, amiben van még olyan 7-8 darab. Szóval még ez is ilyen jó dolog!

4 beszólás:

Unknown írta...

Na mivel majdnem egy éve...kb 2006 március óta(ha jól emlékszem) nyúzol ezzel,hogy írjak valami értelmesebbet mint az a múltkori,úgyhogy tessék...
szegény húgodat megfosztod a hííííres "cozy leather" :D SZÉKedben való netezéstől,elég gonosz dolog...de meg is tudlak érteni azért....
Na jó nem írok többet...örömködj tovább :) helyettem is :P

Zeo írta...

KÖSZ!! :)
Szóval sikerült majdnem egy év alatt annyira megformázni, hogy végre beszólj.. Ez nagyon megnyugtató.
Várható, hogy mostantól gyakrabban írsz?
Majd lesz router véve aztán már nem kell a gépemet basztatni, szóval ki is lehet teljesen zárni. Váááhúúú.

Unknown írta...

Igen ezt már kb 20x elmondtad,de nem baj.. még mondhatod :P
Ha érdekeset írsz,mint pl NFL,Super Bowl meg társai akkor biztosan fogok kommentelni :)

Zeo írta...

Hozzászólhatsz ahhoz is, pl. hogy magyarázzam el számodra is érthetően a szabályokat :)
De hát miről írhatnék, ami heves írási rángásokra késztetne, hm?
Síugrás meg Jóbarátok? :)