péntek, február 02, 2007

Megint napfényes California!

Ma is voltam a Californiában (imádom a helyet!) egy régi ismerőssel, akivel legutóljára kb. egy éve találkoztam személyesen annak ellenére, hogy neten gyakran beszéltünk, bár ez is túlzás. A lényeg, hogy hülye mint én, vagy jobban és ezért nagyon jól kijövünk..
Körülbelül 2 órát voltunk ott, mialatt szóba került sok minden, még magaaaaaasrendű filozofálás Az ember tragédiájáról, példának okáért, szóval repült az idő, hogy egy ilyen szép megszemélyesítés / hasonlattal éljek (no melyik a jó szó?).
Meg is lett beszélve nagyjából, hogy következőleg barátjával átnéznek és kiteszi magát a sushi okozta első kulináris gyönyörnek (vagy a wcnek, ha nem nyeri el a tetszést), mivel még sosem és nem merte de majd most... I can't wait.

Most pedig folytatva a sorozatot indulok a Veres Péter Gimnázium szalagavató utóbulira, hogy ott -nem berúgjak- tobzódjak az örömökben.

És előbb-utóbb tényleg nekikezdek a Kerekes leírásnak. Csak olyan lusta vagyok.
Egyéb: megvan végre a Rent! Hogy én mennyire imádom ezt a filmmusicalt! Kösz Peti!

0 beszólás: