csütörtök, április 26, 2007

Critical Mass

Életemben először én is biciglire pattantam, hogy megtegyem azt a 14 kilóméternyi távot, amivel felhívjuk a figyelmet a biciklisták nemjó helyzetére, pl. a kevés különútra.
Igaz, hogy eddig nem mentem 1-2 kmnél többet, mégis végigküzdöttem magam, bár a PeCsánál már félhalott voltam, alig tudtam rendesen emelni. No meg minden testrészem fájt, kezem, lábam, egyéb.
De szerintem megérte. Remekül éreztük magunkat - Ágostonnal mentem, ő adott kölcsön bringát is - az idő nagyon jó volt, hangulat verhetetlen (római katona, zenészcsapat a Clark Ádámon, sikongatás az Alagútban :) ). Képeket feltennék Picasára, de nincs meg seholsem a BlueTooth dongle, hogy legyen összekötőm.
Most, hogy félig már igazi biciklistának érzem magam, nem is lenne rossz egy saját bicikli, amivel itt a környéken lehetne dajdajozni.

KritikálTömeg voltam 2007 április 22-én, a Föld napján.

U.i.: Láttam Istencsászárt ott, épp a táncoló hölgyeket videózta :P

0 beszólás: