szerda, május 16, 2007

Helyzetjelentek

Sziasztok türelmes és kitartó olvasók...
Hát, nem folytattam a történetet holnap, ezért elnézést kérek. Tudom, hogy mostanság valami elképzelhetetlen igénytelenséget támasztok a blog iránt, nem írok semmitse le.
Ennek az okai variáltak, leginkább az a gond, hogy nincs időm, ha viszont van, akkor meg hibádzik az a kis viszketés, ami írásra késztet...
Most hétvégén se lesz időm, pénteken buli, szombaton (remélem) mozizás meg hasonló, vasárnap pedig Emil.Rulez! koncertre megyek a Zöld Pardonba, de előtte ellátogatunk Ágostonnal a Millenárisba, mert elkezdődik a Hosszúkávé! elnevezésű Guiness-rekordkísérlet. A RadioCafé két műsorvezetője - Tóth Betti és Bella Levente, akik a Délutáni kávéházat is hosztolják - 125 órán keresztül a légben lesz, napi 4 órás alvásokkal, péntekig. Aztán pedig lesz hatalmas ereszd el a hajam, minden móka, kacagás, no meg koncertek: Zagar és HS7.
Tanulás is rámszakadt, már amennyire, hisz itt az utolsó pár hét, meg kell ragadni azokat a javítási lehetőségeket, amiket még tudok, hogy a nem - olyan - jó - mint - ahogy - év - elején - elterveztem évvégimet kicsit szépítsem.

Amúgy rájöttem, hogy ha a mondatvégi írásjeleket vastagítom és dőlté teszem, az szép nekem. Persze, ezt már Angelday lebloggolta, de honnan fejlődjek, ha nem a legnagyobb nördtől? Heh.

Node visszatérve.. akárhova. Tudom, hogy majd megesz a kíváncsiság, hogy mi is történt valójában az osztálykiránduláson, hol elszabadult a hedonizmus mindent megszépítő pokla.. de arra még egy kicsit várni kell. Cserébe vígasztaljanak a képek, itten.

Nem megy ki valaki Angliában az elkövetkezendő egy-két hónapban? Kéne nekem csempészni egy DVD-t be a hazámba, mert ha Amazonról rendelném, akkor ki kéne fizetnem a hitelkártyás váltóárfolyamot, ami elég pofátlan (1 font 450 forintért!!).

Tán tudjátok néhányan, hogy jelenleg nincs mp3-lejátszó berendezésem, de hála Samsungnak, ez változhat, ha piacra dobják végre ezt a kis apróságot. Pont annyit tud, amennyi nekem kielégítő, olyan áron, ami versenyképes. Ügyes cég, vagy ügyes cég?

Legyen mára ennyi elég, plusz még egy kis izgatás, hogy mik következnek:
  • Folytatódik az osztálykirándulás leírása! Ki szopott le kit, és mennyire volt az jó?
  • Filmek, amiket mostanság láttam. Én mindig őszintén véleményezek, és nem kegyelmezek senkinek!
  • Helyzetjelentések a BOLTBÓL. Milyen ember téved be legközelebb? Furcsák ők? Megtudjátok!
  • Milyenek voltak a programok, amiken voltam? Maradjatok velem, és elárulom, miután lefolytak!
  • Sorozatok? Mesélek hát azokról is. Új, régi, kedvenc, törölt? Minden információ csak tőlem hiteles.
Nagy üdvözlés, nagyon kedvelek most majdnem minden embert! (:

0 beszólás: