péntek, május 25, 2007

Törölköző Nap

Towel Day :: A tribute to Douglas Adams (1952-2001)

Velem volt egész nap az én szép sötétzöld törölköző/törülközőm?/, és amilyen kegyes a sors, hatalmas módon hasznomra vált, hogy tudtam, hol volt, mivel a Moszkván akkora zuhé érte el a népeket, hogy kacagtató volt nézni. Én pedig nyugisan kinyitogattam, fejemre tettem aztán boldog futottam bele a nagyvilágba :)
Persze az iskolában jól jellemzi sajna a kultúrát, hogy az átlagos kérdés a következő volt: Strandra mész, vagy mi? Höhö. Én pedig belefáradtam egy idő után abba, hogy elmondjam mindenkinek, miért pont törölköző, hagytam őket boldog tudatlanságban.
Metrón is furcsán nézett rám a sok strag, én pedig boldogan mosolyogtam rájuk vissza, amitől talán megijedtek. Viszont az elszomorított, hogy egy darab stoppossal sem futottam össze.
Jó nap volt ez, DNA, nem feledünk :)

Ui.: Én balga meg nem vagyok képes fórumot olvasni, pl. ezt:
2007 May 25th BUDAPEST - Nyugati ter, Towelday Party 18:30.Elég feltűnő. Nem baj, jövő év a nyerő.

edit: Van, akinek a törölközője még nagyobb erőt kölcsönzött. Lucky!

0 beszólás: