péntek, május 25, 2007

Múlt hét

Kedves naplóm!

A múlt hétnek vége remeknél remekebb programokkal telt. Kezdjük hát a leges legelején, a pénteki nappal.

Ugyebár úgy volt, hogy én egy születésnapi partira megyek, ami sajnos meghiúsúlt, mert senki nem volt ott, ahol gondoltam, ezért egy fél-háromnegyed óra múlva fogtam magam, és becsatlakoztam Ágostonékhoz (Helga, Ágoston, Sziszi és Farkas), és együtt beültünk a már-már törzshelynek mondható Mélypontba.
Ott hatalmas szórakozásba merültünk, csocsó és darts. No meg egész éjjel egy eredeti, Helga-féle turbánnal a fejemen szórakoztattam a nagyérdemű közönséget. Aztán mikor már kellemesen ittasak voltunk, remek kártyajátékokkal múlattuk az időt. Aztán Helga eltört egy poharat, ami után jobbnak láttuk a sebes távozást.

Szombati napon egy nagyon-nagyon régi (értsd általános iskolai) ismeretségemmel frissítettük fel a kapcsolatot, aminek keretében elmentünk a Californiába, JimJarmusch-osra vettük a figurát, miszerint kávé és cigaretta fölött folyt a diskurzus zenéről, családról és társairól.
Minekutána áttrappoltunk a közelben levő Kossuth moziba, és beültünk a roppant jól sikerült Felforgatókönyv (Stranger than Fiction) című filmre.
Utána már csak a hazasétálás maradt a kellemesen meleg pesti estében, át hídon, kis zegzugos utcákon keresztül a Vízivároson, végül autóbusszal a Moszkva tértől.

Vasárnap pedig egyszerűen egy nagyon jó Emil.Rulez! koncerten voltam Gáborral. A fiúk zenei tehetségére panasz nincs (Fekete-Kovács trombitája kegyetlen hanghullámokat rezegtetett meg), András pedig felrángatott egy beszóló leányzót és elénekelte a Kalap-dalt :)
Adjátok vissza a kalapjáááát!
Kalap nélkül nem tud élni őőő!
Nagyon tehetséges frontember.

Ééés ennyi volt a múlt heti történések halmaza. Remélem élvezted az olvasást, mint amennyire én az írást :)

0 beszólás: