kedd, november 13, 2007

Egy jó bót

Nemrég eltört a CX 300-am háza, ezért visszavittem garanciálisan, mert egy hétig cellux tartotta egybe, és nem volt annyira jó. A boltban nagyon néztek, miszerint ilyet és ehhez foghatót soha. Én se, én se.
Jegyzőkönyv megír, átvételi elismervény kiállít, kedden legkésőbb hívunk (szerdán). Hát jó, váltsunk vissza a defaultra. Mekkora egy redvás rosszaság a minőség után. Máig beleborzongok.
Tegnap csörög egy ismeretlen szám, felveszem nagy bizakodással. Hát hogy, hogy nem a bolt volt, csere megtörtént, nagyker rábólíntott. Játá!
Nagy örömben sétáltam oda, pillanatok alatt megtörtént a csere - többet kellett várni arra, hogy a segítőkész eladóúr szétvágja a nagyon erősen összeragasztott plasztik tartódobozt. Ismételten kezembe vettem aztán a régiúj, és még mindig csodás, fülbevalóm. Fülem is örömmel köszöntötte. Élvezet volt hazamennem.
A buszvezető meg ilyet szólalt meg, miután a rendőrségi torlódás következtében kialakult dugóban megelőzte az egymás mögött álló két 56-os buszt: "Remélem nem lesz abból senkinek baj, hogy nagyon hamar odaérünk" meg "Apám is megmondta, helyezkedni tudni kell". Budagyöngyénél pedig barátságosan figyelmezetett minket: "Kérem önöket szabályosan keljenek át a villamoshoz, úgyis elment már". Jó fej volt, szeretem a vicces vezetőket.
Szóval jó dolgom volt hétfőn. A boltnak pedig reklámot csinálok, mert végre egy normális hely: RedTower a Lehelnél.

És a Lehel csarnokban 360 egy tábla Lindt csokoládé. Karamellás pedig hű-de-finom, nagyon ajánlom.

0 beszólás: