péntek, november 23, 2007

Stay tuned... for this!

Tudom, már 10 napja megkíméllek bennetek különféle érdekfeszítő dolgaimtól, de há! Újra lesújtok. Majd. Ha lesz időm sokat írni a következő témákban:

  • Bécsben jártam, sok mindent vettem, mert konzumidióta vagyok
  • IKEÁban jártam, vetettem néhány fontos kiegészítő bútort, mert kell
  • Elolvastam a Stardustot, film vs. könyv ismertető jön
  • Holnap megveszem a legcsodásabb dolgot. Hogy mit, azt fedje jótékony homály
Hát, ezek lesznek majd a kidolgozandó tételek, és akkor lesz nektek jó.
Amúgy pedig, megjelent A király visszatér filmzenéje The Complete Recordings fajtában, ez 4 lemeznyi teljes hanganyag. Gyönyörű és gyönyörű, bár még közel sem hallgattam végig.


Más híreink:
VERONICA MARS DVD-RE MAGYARHONBAN!!! Hogy mikor, azt még nem lehet tudni, de jön! Szinkron is lesz rajta, de minek :) A hír.
Futurama mozifilm, Bender's Big Score, DVD-n, így különféle egyéb elérhetőségen.
Angol OKTV-n elég valószínű, hogy továbbjutok második fordulóba, 82 ponttal, bár elég nehéz volt.
Bagaboo táskát veszek magamnak a nemsokára.

Külön szeretnék gratulálni Anettnek, aki a minap tette le német középszintű érettségijét 98 %-os eredménnyel úgy, hogy írásbelin vesztett csak egyetlen egy pontot! Ügyes vagy, Teki :)

Azt hiszem, ennyi most, várjatok türelemmel, remélem nemsokára megtalálom az elkúszott írói vénám. Addig nézzétek meg az új osztályhonlapot.

0 beszólás: