szombat, július 26, 2008

Budapest Wolves vs. Budapest Cowboys

Kedves ismerősöm, Gina, nyert négy jegyet a IV. Veritas Gold Hungarian Bowlra (szép hosszú), ami a magyar amerikai foci döntő. Legnagyobb. Biza.

Szóval még régen értesített, hogy dejó, nyert, és jönnék-e. HÁT NANÁ! Aztán voltak egyéb anomáliák. Az Arribában megjelentek különféle Wolves csapattagok. Edző, játékosok. Találkoztam pl. a legendás tácsdáuncsinálóval [sic, az], Piros Krisztiánnal is (bár vele meccs után).

Tudni való az is, hogy én még naaagyon régen, 2004-2005-ben a Farkasok tagja voltam. Aztán abbahagytam, Anett miatt.

Szóval elmentünk hárman, Stefi is jött, Gina húga. A negyedik jegyet elpasszoltuk jól. Tiszteletjegy és ilyenek. Kiderült, hogy nem jól, inkább rosszul jártunk, ugyanis a tiszteletjegyes szektor nem volt lefedve és nappal is szemben volt. Majd meghaltam az első félidőben, rosszul voltam, gutaütés. A meccsre nem is nagyon tudtam figyelni. Rossz volt, el akartam menni. Aztán mégsem, mert a két lány meggyőzött, hogy már úgyis itt vagyunk.

Igazuk volt! A második félidőben ugyanis feltámadt a Wolves és elkezdtek játszani. Szerintem gyönyörű játék volt, mert nem szarráverés kategóriában nyertek, hanem igazi, kiélezett meccsben. Bővebb, szakszerűbb leírást a még 1 yard oldalon leshettek. A végeredmény 20:14 a Farkasok javára. Éljenek.

Örültem, hogy kint lehettem, fantasztik volt! Köszönöm Ginának és Stefinek a lehetőséget (:

edit: Noure legutóbbi bent jártakor megkérdezte, nem akarok-e visszamenni. Aztán megint, és elkezdett rábeszélni. Én pedig egyre inkább gondolkozom, hogy kipróbáljam magam... Augusztus harmadikán ugyanis OPEN TRYOUT – NYÍLT PRÓBAJÁTÉK. Elmegyek és próbálok.

0 beszólás: