szombat, július 26, 2008

Első Kaukázus élmény

Tegnap (feketebetűs nap, majd írom, miért) beszéltem Annával /együtt OKTV-eztünk, és nemrég megtalált/, hogy s mint. Mondta, hogy mategnap jön fel Budapestre Kaukázus koncertre.

Mivel mostanság ő volt a második ember elég rövid időintervallumban, aki ezzel az ajánlással megtalált, első Gina, ezért beadtam a derekam zaciba, és becsatlakoztattam magam hozzájuk, mert a galád lány magától nem hívott volna magától. De azért örült, hogy jöttem (: Vagy jól leplezte ingerültségét :P

Szóval, kis késéssel érkeztem a Pardonhoz, mert még hazabringáztam, letisztálkodtam magam és onnan tömegközlekedtem, mint egy urbáncsótány (kis kitérő, mert ez kurva jó szöveg:

Most, hogy járom a várost biciklivel durva dimenzió váltáson mentem keresztül, a Lánchídon áttekerve jöttem rá, hogy a biciklivel uralod a várost. Az autó használhatatlan a rengeteg dugó miatt, állandóan ott van a másoktól függés érzése, a tömegközlekedésben szintén. Érzed, hogy egy városi csótány vagy. De a bringán te vagy az úr, te mondod meg, hogy merre mész, hogy mikor indulsz el, hogy mikorra érsz oda, szabad vagy. [link]


Na szóval, odaértem. Anna bent várt rám, kedvesen, aranyosan mosolyogva. Aztán megcsapta a fülemet, hogy mit is játszanak, és megcsendült a felismerés: Ez bizony Magashegyi Underground szám, az Anglia. Később elmondták (Ági volt a másik lány), hogy pár tag közösödik. Onnantól csak ismeretlen szám, kivéve a Szeplős vállat. Mivel nekem első koncertélmény volt, semmit sem ismertem, de nem csalódtam úgy, mint Anna, aki szerint derosszak, mert tagváltás és stb.

Volt pörgős szám, kellemes szám és lezárásnak egy csakénekes-akusztikusgitárral-búsanénekel szám, ami tetszett (kb. mint Azt hittem érdekes opusz 30Y-tól). Itten a kérdéses szám, Rézcső, köszönettel Mefinek a linkért, aki szintén ott volt.

Koncert végével sebtiben átmentünk a szemben lévő Volán megállóba, hisz jött a busz. Megbeszéltük, hogy jövő héten akkor ismét koncert, és de jó lesz, örölünk a kis (egyes esetben szeplős) fejünknek. Augusztus 1, Gödör. Kaukázus és Goulasch Exotica.

3 beszólás:

Gina írta...

Örömmel hallom, hogy végre valahára én is hatással tudtam lenni rád :) Bár megjegyzem, hogy én már mondtam, hogy a Magashegyi kétharmada a Kaukázus kétötöde, de nem figyeltél eléggé :P

Zeo írta...

Jó, aztán később beugrott, de pont egy Anglia közepébe érkeztem :P

És úgy meglepetés volt. Na :D

Magyarázom a bizonyítványom.

Zeo írta...

Meg amúgy egy koncert hangulata kellett, hogy meghozza a kedvem az egész Kaukázus témához.

Sikerült. Rálátás máris kedvencem lett.