csütörtök, július 17, 2008

iPhone (3G?)

Egyik kollégám, Tomi, beszerzett magának még a hó elején egy gyönyörű iPhonet, így most már első kézből is van tapasztalatom, nem csak bloggerek istenítő leírásaiból. Valójában jó is, meg nem is, hogy van neki egy ilyen apparátja, mert bár tudom, mire képes ez a telefon, de annál jobban AKAROOOOM. Az egy dolog, hogy maga a telefon, ahogy fizikálisan megjelenik, egy szívbemarkoló gyönyör.

Ágostonnak van egy iMacja kölcsönbe, így tudtam, hogy mennyire korrekten összerakott termékeket dob piacra az Apple, de erre még nem igazán készültem fel. Megnyomom és működik. Elforgatom és forog. Sajnos limitálva van a kifejezőképességem, mert szerintem ez egy olyan élmény, amit csak személyesen lehet megtapasztalni. Amikor először elhúzod a billentyűzárat. Először kezdesz kissé reszkető kézzel pötyögni, hisz furcsa, hogy nincs fizikális lenyomhatósága a gomboknak, aztán szép lassan belejössz. És még sehol nincsenek a kis trükkök, amik a legváratlanabb pillanatokban lepnek meg.

Most már biztos vagyok abban, hogy nekem ez kell. Nézzétek meg csak a kinézetét, és mondjátok, hogy nem gyönyörű. A többi mobilgyártó az őskorban él, komolyan. Szifon for teh win :)


0 beszólás: