vasárnap, február 22, 2009

rendőrök őriznek

megyek munkába Orsiéktól egy újabb átmulatott éjszaka után (erről mindjárt írok), tudnivaló, hogy onnan csak kulccsal lehet kimászni a külső kapun, amit az ablakon visszaadok. No, kint állok az utcán, Orsiék még cigiznek, az ablak pedig zárva. Elkezdem nyomkodni, mert nincs zárva, de ragad.

Erőteljesen próbálkozom, hátam mögött viszont egy hang kiált rám, kérdezve tetteim okát. Megfordulok, egy rendőr ült kocsijában. Próbáltam neki elmagyarázni a helyzetet, de nem voltam agyam magaslatán, így kicsit gyanúsnak tűnhettem. Erélyesen kérte, hogy mutassam meg személyi igazolványomat. Pár ember nézte, mi ez a felfordulás, de ekkor Orsi a megmentésemre sietett az ablakon át, kinek odanyújtottam a kulcsot. Ekkor véget ért rövid tragédiám, és a rendőr tovasuhant.

Aztán kacagtam az úton végig.

0 beszólás: