kedd, június 30, 2009

BKV kérdőív fail

BKV szűkíti a végzettségeket.



Illetve ez is érdekes:



Amúgy meg próbálom elintézni a pótdíj balhét, van nevemen pár olyan, amit nem én csináltam, telefonálok, abban a hitben, hogy bemegyek, lebeszélem, jóság. DE NEM, mert postai úton kell levelet feladni a BKV istenségnek, e-mail véletlenül sem jó, és ott kérvényezni, hogy nézzenek már rá a dolgokra. Várgh.

3 beszólás:

Névtelen írta...

Szakmunkás vagyok, de nem érzem magam parasztnak... Kicsit rosszul esett hogy szerinted az vagyok. Kössz Zoárd

B.J.

Zeo írta...

Szori, módosítottam. Ne haragudj. És nem gondolom, hogy az vagy, vagy bárki is.

Névtelen írta...

Köszönöm szépen :) Persze igazából nem sértődtem meg, gondoltam hogy véletlen volt :P

Amúgy Arriba blogra nem akarod kirakni, hogy mentek a Balaton Sound-ra?

Kék eget! B.J.