vasárnap, június 21, 2009

Múzeumok Éjszakája

Elmúlt 20-a, megvolt sokak számára az éves kultúra adag, kora estétől hajnali kettőig lehetett múzeumokat járni.

A Magyar Kerékpárosklub is megszervezte magának a jót: bringás múzeumtúra volt! Én jelentkeztem túravezetőnek, nagyon jó kis móka volt. Az OSZK-ban kezdtünk, ahol Roskó Gábor bicikligyűjtő embereket rajzolt körbe, de volt ott még sok biciklis témájú könyv, újság kirakva. És a Cycle Chic is kirakott pár képet.

Azt mondjuk hozzá kell fűzni, hogy mikor elindultam, még szakadt az eső, így csurom vizesen érkeztem be a Várba. Mikor indultunk, már szerencsére abbamaradt.

Átgurultunk a Néprajzi Múzeumba, közben kis baleset, láncleesés, ilyenek. Ott egy nagyon jó kiállítást néztem meg a finnekről. Vissza is fogok menni, ha rendesen megnyílt. Mindenkit ösztönzök a behatolásra!

Ott elvoltunk, sokan kaptak ajándék bringás naptárat, mindenki boldog. Szép kellemes átgurulás Vajdahunyad várába a Mezőgazdasági Múzeumba, ahol egy bortárlaton vettünk részt. A túravezető úr nagyon rendes volt, és képben volt mindennel. Sajnos a kóstolóról lemaradtunk, pedig már szomjas volt a társaság.

Semmi gond, közel a Dürer, ahol zárásig beszélgettünk a hátramaradtakkal. Onnan még egy Szeráj-stop, bendőtömés és haza. Holnap pedig Irie Maffia és stb. Gyertek :)
Illetve mindenkinek köszönöm a remek estét, fántásztikusan éreztem magam.

Képek majd lesznek, ha Boci felteszi.

0 beszólás: