szerda, július 22, 2009

BalatonSound vs. Arriba

Bizony, ez évben először tradíciót kezdett az Arriba, és megmutatta magát a fesztivál úri közönségének. AKIK IMÁDTÁK A CUCCOST. Két műszak volt, délelőtt és délután. Engem persze délután raktak be, így minden koncert kimaradt. Na jó, egy pár lényegesre eljutottam, de így is több volt az, ami érdekelt volna.

De mindegy, mókának jó volt, és pont elég is. 4 napig dolgozni mint egy ló, 3-4 órás alvásokkal, mert mikor már aludnál jóízűen, a sátor egy szaunára kezd hajazni. No mindegy, nagyon jó élményekkel jöttem el, főleg mert megtaláltam első nap a tutit, a Varga Pincészet sátrát, ahol helyben palackozott és jól lehűtött fröccsöket lehetett jóáron vételezni (Irsai Olivér nyamnyam). Ha nem ittam meg legalább 25-30 üveggel, akkor egyel sem. Fesztiválon mindenki büntetlenül alkoholizálhat.

Az emberek úgy jöttek, mintha éhínség után nyitottunk volna ki. Egymást taposták szinte, hogy kit szolgáljunk ki, törték a plexit, ilyesmi. A legjobb az volt, hogy a rendelések tulajainak egy része eltűnt. Így hiabávalóan üvöltöztem magam halálra. Bár biztosan tetszett az embereknek ez a kiszállítási metódus. Itthon kérték is tőlünk, hogy üvöltözzünk, mint ott. Bah.

Szóval, BalatonSound jó volt, sajna kicsit elverte a rossz idő a fürdőzési lehetőségeket a közepén. Sziget ennél milljószor brutálabb lesz. De ott is ott akarok lenni, mert ingyen belépő ftw. No meg a plusz fizetés.

0 beszólás: