kedd, szeptember 23, 2008

CM 2008.09.22

CM.hu-n egy hozzászólásban leírtam velősen, amit írni akartam :) Íme:

Sziasztok! Csodásak voltatok hétfőn, egészen elképesztő volt ennyi bringást látni egyszerre, egy irányba tekerni! Remélem, aki ma nyeregbe ült, oda is ragadt :)

„Sajnos” mi egy relatíve teljesen nyugis helyet kaptunk, a margitszigeti villamosmegállót, ahol sínről (két sín közötti részről, na) kellett - volna - leterelni a mokányokat, de egy-két kivételtől eltekintve senki próbálkozott :)

Autósok viszont annál gyakrabban előztek be SÍNEN, és nem is kevesen, ami meghökkentő volt. No meg a mentők miatt is aggódtunk, nehogy valami baj legyen. Komolyabb bringás-autós konfrontálódás, ilyesmi…

Egyedül a Moszkva tér, mint célpont sántított szerintem, hisz nyilvánvalóan nem ilyen tömeg befogadására készült. És persze ott van a sok gyalogos, villamos, stb. ami miatt a Király domb jobb végállomás volt.

Végszóként éljen a CM, és éljen az új irány. Mert ha el akarjuk érni, hogy rendesen közlekedhessünk, akkor szerintem is így kell csinálni!


Puszi a sisakokra, tavasszal - és addig is minden nap - találkozunk! :)



Amúgy már rakom össze lassan a következő selectionst. Majd jön, és jó lesz. Egy kép rólunk, keresek majd jobbat. Maszkban vagyok, mert büdös volt :P

0 beszólás: