kedd, szeptember 02, 2008

Moszkván jártam, pálmát láttam

Tegnap tömegközlekedtem a Moszkva felé, és az üres földkör közepén egy pálmafát láttam, mellé pedig az útmutató táblán új adalékokat, mint pl. fenntartható fejlődés és klímaváltozás.

Gerillakertészkedés eredménye, ebben biztos voltam, és itt a bizonyíték egy Indexes cikk formájában. Olvassátok el, és lessétek meg, ha arra jártok. E mellé tökéletesen passzol az új Kaukázus videóklip, amit a tavaszi Critical Massen rögzítettek.

Ami amúgy ősszel radikálisabb irányt vesz, szerintem jól téve. Az, hogy lezártan haladunk A-ból B-be nem igazán akármi, nem az jön le belőle, hogy mi is a közledekés részei vagyunk, tessenek már idefigyelni. Itt és itt egy összefoglalás arról, hogyan is kell elképzelni. A piros szín zöld helyett bekeményített nagyon. Gyertek azért, legyetek részesei egy új erának, hogy ilyen fellengzősen fogalmazzak :)

Kaukázus - Tartós béke:

0 beszólás: