szombat, szeptember 13, 2008

Pubspotting: Kaledonia (no meg egy történet)

Erről a jó kis helyről először a Kispadon olvastam. Csak a megfogalmazás elvitte a hátán a helyet, így látatlanban is sokszor ajánlottam külföldieknek Arribában, akik jó bulizási lehetőséget kerestek.

Így tettem egy skót csapattal is nemrégen. (És itt most csak egy sztori jön, nem pubspotter!) Este betértek kajálni és sörözni, aztán jött a szokásos kérdés: Merre menjünk? Mondtam nekik a Morrison's-t és a Kaledoniát. Jó, elindultak, aztán gyorsan vissza is tértek, egyik helyre sem térve be. Csak ott üldögéltek és söröztek az ablak előtt, alatt. Hát jó, ha nem, akkor nem.

Zárunk Évivel, ők még mindig ott. Jövünk kifele, kérdezem őket, hogy mit csinálnak még itt, miért nem szórakoznak? Rád várunk. Ja, jó. Hát akkor irány, nézzünk le a Morrison'sba, úgysem voltam még ott - csak a 2-ben. Gyorsan ki is basztak, mert az egyik skót megütögette a szekus fejét. Hülye dolog volt. Akkor inkább el sörözni, Mozsár utca úgyis közel van.

Betérünk kettő körül, gyanúsan kevés vendég, felpakolt székek. Szendén érdeklődöm, hogy nyitva vannak-e még. Persze, hogy nem voltak, egykor bezártak, de mindig megvárják, míg az utolsó vendégek elmennek. De sört már nem kaphatunk... Kis rábeszéléssel - bevetettem adu ászként, hogy ők skótok, na - sikerült kapni egy Bestet, aztán pedig egy 80-t (ejtsd: Éjti /eighty/). Best kellemesen finom volt, az 80 pedig életem egyik legfinomabb söre - és azóta megszűnt, mi ittuk meg az utolsó két üveget Ádámmal. No meg a pultos lány is rendkívül aranyos volt.

(Ez már nem pubspotter, de a történethez tartozik, hogy még átmentünk a Morrison's 2-be, ahol zárásig elvoltunk. Aztán jó éjt mondtunk egymásnak.)

Szóval nagyon megtetszett a hely, és elcibáltam egyszer Ádámot egy jó sörre ARC után. Mint sörkedvelő egyén, neki is nagyon bejött a hely, amit gyakran tervezünk látogatni. És tegyetek ti is így. Még a konyhát akarom valamikor kipróbálni, de az árak nem olyan barátságosak pénztárcám számára.

0 beszólás: