kedd, szeptember 02, 2008

Helyzetjelentek - Sziget

Lassan három hete halotti csend honol a blogon, fehérkés penészfoltok lepik el üszkös testét.
De ennek most talán vége. Vagy nem :)

Szigetről írok, mert az jóság. Szóval úgy kezdődött, hogy jegyeket nyertem, nem is egyet, így nem költöttem egy forintot sem, mégis baromi jól éreztem magam. Köszönjük hát a budacast.hu-nak és az Aranykor Magánnyugdíjpénztárnak a támogatást.

Kimentünk jól, munkából hál istennek, hamarost egy sör mellett üldögéltem Ádámékkal. A sör kellemesen 6 decis volt, tovább tartott. Aztán össze-vissza járkálás, Ability Park, ahol kerekesszékkel hajtottam magam majd bekötött szemmel falat másztam gyorsan.

Elsétáltunk a Lumináriumhoz, amire nagyon vágytam. Sajnos sok mások is, így ezt most is kihagytam. Inkább elsétáltunk Linkin Park tribute koncertre, nem tetszett, de LP sem maga.

Tankcsapda koncert kezdődött, egy picit álldogáltam ott, de kezdődött a Kerekes Band, tehát menni kellett. Persze nem találtunk meg egymást Ágostonnal, csak Népszabadság sátornál fél órás késéssel, és egy fröccs társaságában megvitattuk, hogy lesz máskor is Kerekes (figyelem, megjelent az új album, Fel a kalappal címen, és lesz lemezbemutató koncert is az A38-on! Mindenkinek ajánlom őket), Killers viszont ritkábban.

Befurakodtunk jó előre, koncert nagyszerű volt, végén All the Things egy eksztázis. Hogy onnantól hová mentem, miket láttam Justiceig, már kérdéses. José Gonzalesról pedig megfeledkeztem én balga...

Justiceról, amit nagy szerencsémre áttettek éjfélre, csak annyit tudok mondani, ELKÉPESZTŐ. Ilyen baromi jó koncertem ritkán van, és még csak nem is elől, hanem inkább leghátul álltam, arra való tekintettel, hogy az egész MasterCard sátor TELE VOLT EMBEREKKEL ROGYÁSIG. A támpillérekről csüngtek le a népek. Másfél-két órás tánc, számok jönnek sorban. DANCE, DVNO, We Are Your Friends és a legjobb, utolsó számként Master of Puppets. Remélem gyakran jönnek még, hogy máskor is átérezzem a diszkót.



Aztán sétafika, terveztem, hogy lesz valami jó, de nem igazán lett. Zenben is csak szokásos hülyülés. Anettel találkoztam inkább, nem kellett volna.

Összességében megint egy remek Sziget volt ez, jövőre egész hétre megyek, sátorral meg mindennel, hogy ott legyek a hangulatban, a sok ausländerrel.

0 beszólás: