péntek, október 17, 2008

EEG élmény és egyébek

Tegnapra volt egy EEG időpontom - amit ügyesen el is felejtettem, lett is belőle móka s kacagás Arribában - amire azért volt szükség, hogy megállapítsák, kell-e még gyógyszert szednem, vagy teljesen felesleges.

Aki volt már EEG-n, tudhatja, hogy általában 10 perc az egész, fejedreszerelnek sok bigyót, mérnek, aztán leszedik. Na de ez holter, azaz longterm, EEG, 24 órára szól. Bementem 11-re (Zugló remek), és a fejemre tettek sok érzékelőt. Nem is tettek, kőkeményen oda ragasztották. A hajamra rá. Aztán az arcomra négyet és kettőt a mellkasomra, ami már EKG. Érdekesen néztem ki.

Anyám szerencsére értemjött, bár kinevetett, ami nem csoda, úgy néztem ki, mint Mikrobi. Képet nem csináltam, mert távolságot kellett tartanom minden elektronikustól. Pl. monitortól, telefontól. Ezérthát a tegnapi nap elúszott a semmittevésbe.

Ma reggel legjobb érzés volt, ahogy letépkedte rólam anyám. Csak hát vissza kellett téríteni. Adatok egy hét múlva.

Viszont ma betértem végre a Jaj cica nevű kultikus használtruha-boltba, mert DVD-kért mentem el. És találtam is, egy gyönyörű kabátot. Pont most, őszire remek.



Aztán még szerdán vettem egy Moleskine jegyzetfüzetet, és tényleg élmény kézben tartani. No meg nem is drága - mostantól Zen To Done módszerrel nem feledek semmit.



Még írok egyet valamiről, amiről régen akarok, csak mindig lusta elfoglalt vagyok :)

0 beszólás: