hétfő, október 27, 2008

Ideigelenesen újra nyeregben

Kölcsönkaptam Ágostontól a bringáját, mert ő egy hobbibringás gyász, és ma 3 vagy ki tudja hány hét után újra nyeregbe pattanhattam. Mit ne mondjak, mint egy drog, úgy kellett nekem és úgy is éreztem magam, mint elvonás után. A szabadság... Leírhatatlan :)

Felszereltem SPD-SL pedálom is, amit ugye pont a feketebetűs napon vettem, és elmondhatom, hogy aki hosszabb távon, mint közelekedési eszköz használja a bringát, annak csak ajánlani tudom. Teljesen más érzés, de nem negatív értelemben. Jobban a bringával vagy. Még városi körülmények között tesztelendő, de eddig gyorsan megszoktam.

Amúgy pedig köszönöm mindenkinek, aki felköszöntött, különösképpen tettestársamnak, Biusnak, aki el is siette, éjfél előtt egy perccel írt. Így én lehettem az első, aki őt felköszönti, szintén születésnapján ;)

Mégegyszer, Boldog 19-ediket, Te lány :)

0 beszólás: