péntek, december 22, 2006

Karácsony eljött meg hasonlók, de nem szokásom túlzásokba esni. Mindenkinek maximum ezer forintig vásároltam, így még meg is maradtam pénzügyileg, persze sikerült elcsábulnom az ezres dvdk polcánál egy diszkontszerű boltban, ezért két új DVD-vel bővültem: Moszkva tér és I [heart] Huckabees. Lett még volna mit venni, példának okáért a teljes Szigorúan Piszkos Ügyek trilógia, HA meglett volna nekik az első rész, ami persze nem volt.
Aztán pedig találkoztam a volt magyar tanárommal (eddigi legjobb tanárom), boldog karácsonyozás meg hasonlók volt.
Ma megvolt az igen meghitt hangulatban eltöltött osztálykarácsony, ami annyiból állt, hogy odavágtuk egymáshoz az ajándékokat aztán két perc alatt eltakarodtunk haza.

Én meg szünetre lettem beteg. Hurrá. Hiphip.

0 beszólás: