kedd, december 05, 2006

Ma voltam állástájékoztatón, a munka idegenforgalmi jellegű, feladat: lemenni Győrbe és az onnan Bp.-re menő külföldi vonatokon hinteni a hotelek, transzferek és programok igéjét. Heti három nap, hetente fizetés (6250) + jutalék, ha valakinek felkeltem érdeklődését és megy oda. Egy kör 3 óra. Tán kipróbálom.
Előtte kicsit viccesebb helyzet, plastikjózsis szóhasználattal élve meetinghack-em volt. Voltam ugyanis régebben a Zepternél állástájékoztatni, ami után volt egy második is, mire el akartam menni, csak keveredésből egy másik részleg meetingjén lyukadtam ki, aminek tényét csak késve vettem észre, akkor meg már nem volt értelme kimenni. Kicsit furcsán nézhettem ki, Iron Maiden-es pulóverben, de szerencsére nem buktam le. Megtudtam dolgokat egy cég működéséről, de semmi olyat, amit eladhatnék rivális cégeknek. Meg hogy Krisztián öngyilkos lett.

Ma meg a rohadt metró lerobbant, így fél órás utam ~1.5 óra lett... Szeressük a BKV-t.

0 beszólás: