vasárnap, december 10, 2006

Tegnap rémálmom volt, pedig általában soha nincs olyan, hogy felriadok egy álomra, de ez ilyen volt. A részletek már elvesztek az agyi homályban (óh, pedig megfogadtam, hogy leírom, miközben kivándorolok a vízhez és vissza), de a részletek megvannak.
Haverokkal voltam egy swinger klubban, egy csajt épp elkezdtek szeretkezni, így figyeltem fel arra a tényre, hogy ez bizony swinger hely, aztán ismeretlen kislány története sejlett fel, kinek arcával valami rossz történt, ami egyre romlik, de a folyamatot nem láttam addig, míg a kislány úgy döntött, tükörbe néz. És akkor megláttam a szörnyűséges arcát, ami horribilisen beleégett akkor álomi retinámban, hogy még ébredés után is zavarjon nagyon. Felriadtam erre, kibattyogtam vízért és hamarosan aludtam megint.

0 beszólás: