hétfő, december 11, 2006

Na már rég akartam írni ezt a napbeszámolós izét, csak mindig lusta vagyok. Szóval láttam nemrég belülről a Magyar Sport Házát. Szép épület, nagyon jól néz ki. És van kirakva Airwaves cukorka, amit szeretni lehet. Ezek után meglátogattam a "mekkában" dolgozó haverom és sikerült is megtalálnom az idei karácsony első ajándékát valakinek, akit nem írok le. A Keleti előtt egy kínai pár osztotta az igét és az ingyenkaját is, furcsaságok voltak. Végül láttam két barnultat az álló lépcsőn felmenni és az egyik szerint ez annyira humoros volt, hogy hangosan röhögni kellett rajta. Egészségükre.
Kiderült, hogy egy nagyon jó ismerősöm (Stupszi, ha ez mond bárkinek bármit) 28.-tól 2.-ig eljön hozzánk, szóval lesz kisebb ünnepelés. Hurrá.
Elhatároztam továbbá azt, hogy kevesebbet káromkodom, mert ha mégis megteszem, a hatása sokkal közelebb lesz a bántó hatása, remélem én.

Szerdán meg filmklub volt, Az élet nyomábant, mely egy rotoszkópos animációs film. Benne egy srác tudatosan álmodik (legalábbis egy idő után) különféle emberekről akik dia- vagy monológikus beszédet folytatnak különféle filozofikus témákról. A film egy szóban jellemezve: tömény. Olyan mértékben jönnek a sokfajta gondolatok, hogy az ember alig tudja egyhuzamban végigtekinteni, tehát a több nézés kötelező. Film közben/után hívott (zs)Eszter, hogy ma koncert lesz a Kerékben, segítsek neki megtalálni aztán pedig meghívott. Az előadás gitáristák révén jött létre, melyben zenélt egy közös ismerős, (p)Eszter. Jó volt, mindenféle klasszikák voltak, de a legjobb az a Bartókos csaj volt, ki szóló formációban játszotta a komolyzenét. Tényleg szép hangszer a gitár. Ennyi lenne a bejegyzés mára.

0 beszólás: