csütörtök, január 18, 2007

ELTE PPK nyíltságnap

Múlt hét péntekén a Pszichológia Kar nyílt napot tartott és én, mivel terveim közül a pszichológusság szerepel a legfőbb helyen, hatalmas lelkesedéssel mentem szembe. 10 órakor kezdődött az első - tájékoztató - előadás, de mire mi odaértünk, már annyian voltak, hogy két extra termet kellett nyitni, ahová a legmodernebb hi-tech módszerrel, streamelve és kivetítő segítségével juttatták le Papp Lajos arcberendezését és hangját. Mesélt a karról, történelemről, mutatott félelmetes diagrammokat (jelentkezés vs. felvett és férfi felvett vs. női felvett). Ez még nem volt a legfontosabb.
11:30-tól szakos tájékoztatók voltak, a pszichológia szakirányú teremben rengeteg ember gyűlt össze. Itt Kiss Orhidea (höhö) és Czakó Andrea mesélt ezt-azt a szerkezetről, pl. hogy vannak a képzések, pontok, elhelyezkedésről, ilyenekről.
Aztán két tanuló is beszélt a közösségi életről, HÖK, ilyenek.

- ebédszünet -

Az utolsó 13:30-tól Mérő László mintaórája volt.

Téma: Gazdaságpszichológia

Megtudtunk olyan dolgokat, mint pl. a költség fogalma, komparatív előny mibenléte. Nagyon érdekes (kicsit sokszor szerepelt már ez a szó, nem?) volt, annak ellenére is, hogy nem erre számított szerintem a sokaság. Az a lányka, aki mögöttem szépen elrajzolgatta az egészet legalábbis, de a rajz szép lett, amennyire láttam.

Ha valami haszna volt ennek a napnak, akkor az biztos, hogy tudom, sokkalta jobban kell tanulnom, hogyha csak a halvány reménysugarat is akarok látni, hogy sikerül bekerülnöm, mert az ELTE nagyon tetszik.

0 beszólás: