szerda, január 24, 2007

Organizált élet

Ha jól emlékszem, a plastikon láttam először ezt a fajta számontartást és mivel a kezeim közűl ömlik ki a pénz, így legalább tudni fogom, merre is volt az agyam, mikor elköltöttem valami hülye kajára sokszáz forintot és hasonlók. Persze most, hogy kitűztem magam elé a célt (target-et), ami egy új merevlemez, ára 16-17e ft, még fontosabb, hogy tudjam, hol állok. Ezért is vezetem ilyen 1-10 forint mélységben, ami talán inkább beteges, mintsem nem. Szépen néz ki, könnyű használnom. Tetszik, amit összehoztam.
Persze arra megoldást, hogy ne feledjem, mit költöttem, még nem digitalizáltam, kezemre firkantom fel a napi termést.
A szép zöld hátteret sHelf oldaláról loptam, fairuse gondolattal. Úgyis csak én látom mindig, abból meg mi baj lehet?

0 beszólás: