csütörtök, január 18, 2007

Szalagavatás von Árpád gimn.

Még mindig múlthét péntek, helyszín: Körcsarnok. Aztán Kelta és Múzeum körút.
Bár valószínűleg mindenki tudja, aki engem ismer, hogy azért mentem át a Kerékbe, mert az Árpádban meghúztak egyszer, azért leírom, memóriafrissítésként.
Szalagot avatott a volt osztályom. Szép volt, keringő, fiú-lány táncok. Az ex-osztályom pl. kánkánt táncolt, de az ex-évfolyamtársaim se voltak semmik (ők a Maszk zenéjére showtáncoltak (?) és az osztályfőnök volt a Maszk.. az jó volt).
Jó volt csak hosszú.
Aztán ittunk Barival sört meg tequilát a Keltában ennek örömére, majd átmentünk a siralmas afterpartira. Legalább találkoztam sok rég-nem-látott ismerőssel, amelyek közt volt jó és kevésbé jó találkozás.
Változtatás: Na jó, soha nem lesz ez igazi "betekintés", ha nem írom meg azt is, hogy nem csak a bukás miatt mentem el. Sajnos 10. év végére kialakult egy erős ellenszenv köztem és az osztály többsége közt, ami majdnem nyílt utálattá vált. Ezért is jöttel el. Ezért éreztem magam mégsem annyira jól. És egy osztálytársat, akivel eddig azt hittem nagyon jóban vagyok (voltam), úgy tűnik elveszítettem. Nagyon sajnálom ezeket...

0 beszólás: