vasárnap, január 07, 2007

Skótviccek, hol vagytok?

Tegnapi napon olyat tettem, mint még azelőtt elképzelhetetlen lett volna. Táncházba mentem, hogy ott táncoljak, méghozzá eredeti skót jellegű táncokat.Nem, nem voltak skót dudál és kínosan sokat mutató skótsoknyák, csak egy duó, gitár és tangóharmónika.
És ha még csak ez lett volna az egyetlen jó. De nem, mert remek társasággal voltam, akik közé tartozik egy tündér aranyos lány, akivel sok közös vonásom van, ugyanolyan kis hülye (vagy hülyébb) mint én, vidám, aktív és hasonlók, de pont a szünetben döbbentem rá, hogy akkora szerencsém úgyse lesz, hogy találkozhatom is ilyen lánnyal és bármi jó dolog kisülhet belőle. Szóval ez egy zeo-helyzet. Attól függetlenül nagyon örülök, hogy megismerhettem. Ezért Dettinek tartozom hálával [:

Amúgy boldog újév és hasonlók annak a maroknyi olvasónak, aki még olvas, hacsak azt nem hitték, meghaltam. Szevasztok!

4 beszólás:

Névtelen írta...

és csak,hogy legyen már egy "beszólásod"!
Jó az oldalad:)

Zeo írta...

Kösz szépen a beszólásod, most már csak azt akarom tudni, hogy Te ki is vagy :)

Névtelen írta...

Én én vagyok.:)de már úgyis tudod...nem?:)

Zeo írta...

Tudom, hát hógyispersze, de attól még felvállalhatnád most már :) Hátha a többi "olvasó" (ha-ha) is kedvet kap, hogy beszóljon :P