szerda, április 09, 2008

Itt a tavasz!

Ti is látjátok, milyen szép nap volt ma? A levegő még most is balzsamosan kellemes volt, de igazán délután volt jó, és szerencsémre pont ma nem voltam biciklivel, így látthattam azt a sok sok szép lányt, akik szinte elözönlötték Budapestet.

Az 56-oson példának okáért egy olyan gyönyörű lányt láttam, hogy azt hittem, elalélok. Most szerettem volna, hogy legyen valamilyen (profi) fényképezőgépem, mert meg kellett volna örökíteni, hogy mindenki lássa. Vállnál kicsit hosszabb, szőke, göndörkés fürtök, ilyen nagylencse stílusú napszemüveg, érzéki ajkak... Tökéletes. De persze nem kértem meg, hogy álljon modellt, mert a telefonom kamerája nem pont erre van kitalálva. Talán.. majd egyszer.

De a lényeg, hogy itt a tavasz, és minden szép, minden jó. Mosoly az arcotokra (:

0 beszólás: