kedd, április 15, 2008

Szomszéd, ön NORMÁLIS?

Épp most szembesültem egy érdekes viselkedéssel. Tudnivaló, hogy a házhoz tartozik egy régi garázs/tároló, amit egyik szomszéd pár használ, akik eddig tök jó fejek voltak, legalábbis azt hittem.

Megkérdeztem még anno, hogy biciklitárolásra használhatom-e a helyet, így télen-tavasszal úgysem pakolásznak ki nap nap után kerti bútort. Eddig minden jó volt, hazajöttem, betettem a bringát, hogy ne kelljen artistamutatványokkal szórakoztatnom magam, mire betuszkolom valahogy Bettit (átneveztem jól) a szobámba. DE! Esik az eső, anyám jön haza, és első kérdése, hogy nem aggódom-e, hogy eltolják az ajtó elöl a biciklim? No, ennek a fele sem tréfa, kinézek zavarodottságomban, hisz biztos vagyok benne, hogy beparkoltam. Csodák csodája, bringám ott áll kint, elázva, az ajtó előtt.

És akkor ezt most HOGY? Ez mennyire egy ... korrekt, kedves szomszédi kapcsolatot feltételez? //

0 beszólás: